Verdier

 

Modig

Vi liker utfordringer og gjennom vårt engasjement og lærende arbeidsmiljø, setter vi høye krav til oss selv, setter mål og utfordrer oss selv

Respekt

Er en viktig etisk kjerneverdi for oss som kommer til uttrykk i vårt møte med andre. vi viser respekt i møte med kunder, for våre kollegaer og samarbeidspartnere, på reise og i møte med kulturelle forskjeller, og for de krav og rammer vi skal jobbe i samsvar med.

 

Bryr oss

Vi deler av vår erfaring og kunnskap til fordel for våre kunder. Våre ansatte er opptatt av å levere gode resultater over tid og skape nytteverdi for kunden. Vi lytter, forstår og sette oss inn i kundens utfordringer

Lærende

Som kompetansebedrift skal vi kontinuerlig lære og utvikle oss for å levere førsteklasses tjenester og service.

Våre verdier er utarbeidet med involvering av alle ansatte, og er styrende for oss i vårt arbeid og møte med kunder og bedrifter.